Sammanfattning av helgen




Tog tåget upp till Östersund Fredag morgon med feber och en rinnande näsa.
Va inte alls kul och sitta/ligga på tåget ensam och sjuk, hon som kom och tog våra biljetter måste trott att ja va hög eller nått för jag va helt väck.
Köpte mej min typ första egna bok, som ja läste lite till och från.
Radion tänkte jag att ja kunde utnyttja men icke, den enda kanalen jag fick in va opera!
Inte det skönaste för mina sjuka öron.

Väl framme i Östersund så kom Christine och hennes kille och sa hej till mej :)
Fick låna ett stativ av dom, såå snällt och de vart sjukt mycket snyggare bilder med det än att ja skulle försöka få min skakiga hand att va still. Thanks!
Svärmor kom och hämtade mej, åkte förbi i Lorås och fick krama en blodig älgjägare som jag saknat så sjukt mycket.

Fredagen vart enbart lugnt, åt lite tacos och kollade på tv.
Lördagen åkte jag och Johan en snabbis in till Strömsund och gjorde några ärenden.
Sen va de bara till och fixa sej till bröllopet.

Sjukt fint bröllop på en helt otroligt fin plats!
Jag kan tyvärr inte publicera några bilder här förrnst brudparet själva har fått bilderna och godkänner att jag får lägga ut dom här.

Nä nu har jag suttit i ett par timmar och redigerat lite kort här så nu kryper jag ner i soffan och ska kolla på lite tv.
I morgon ska jag på kurs och till veterinären med Ruff.
Hörs i morgon igen.

Kraaaam mej.




Kommentarer
Postat av: Annelie

Vad roligt!!

2009-09-22 @ 12:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0