snart jul!

Åh, jag blir så glad när jag ser att de är så många som läser min blogg.
Samtidigt vill jag ju uppdatera så mycket som de går så ni inte ledsnar.

Idag har jag jobbat ett kort pass, fixat och donat i butiken inför löningen!
Vet ni, jag satt och kollade på vårat städschema idag på jobbet, vi har det från vecka 39-11
och då plötsligt såg jag att det bara är 12veckor till julafton, 3 månader, 2 löningar!
Shiiit, de går så otroligt fort.

Ruffen mår bättre, han har inte haft några skakningar eller spytt.
Hans tassar är inte alls lika röda nu efter hans behandling.

Johan och jag har haft sånna där vaxljus i öronen ikväll som man eldar och wiiips så är allt öronvax borta.
Jätte skönt :)

I morgon är det löning och det blir nog en hel del att göra på jobbet, vilket är riktigt kul!
På lördag blir det Sthlm, vi ska fira våra 4år tillsammans. Älskar min Johan!

Ha de gott! :)


Kommentarer
Postat av: irene

han är för go den lille killen

2009-09-24 @ 23:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0