Söndagsmiddag hos oss!

Hej hopp!
Igår hade jag och hjärtat en jätte mysig dag i Sthlm, vi åt jordgubbar och drack champange till frukost.
Vi va runt på stan och sen vart de Cosmonova.
4 år tillsammans och 2 år förlovade :)

Idag har jag tusen saker att göra så jag har absolut ingen tid till och sitta här, men ja vart lite tvungen.
Ska en sväng på tuna nu sen åka och handla till dagens middag, vi har kommit på en ny tradition som vi ska göra varje Söndag, och då ska de bli middag hosnågon av oss varje Söndag, och i dag blir det hos oss.
Ska bjuda på ärtsoppa och pannkakstårta:)

Måste kila nu, ha de bäst och bli lite bättre på att slänga in en komentar.
För ni är ju några stycken som läser.

Kraaaam Mej.

Kommentarer
Postat av: Tina Forsberg

hälsa joanna att hon ska uppdatera sin blogg lite oftare :)

2009-09-29 @ 13:56:31
URL: http://tiinaforsberg.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag vill bara säga att jag tycker din blogg är jätteintressant! Du får gärna uppdatera oftare!

2009-09-29 @ 13:57:26
Postat av: Till tina och annika

Aaah, tina ja ska säga de :)

Annika, är det grannannika från klasro? :)

2009-09-29 @ 22:42:27
Postat av: Elin

Man får gratulera till er då :) kanske bröllop för eran del också snart? ;P

Hoppas att ni har det bra!

2009-10-01 @ 00:17:11
URL: http://aapaan.bloggagratis.se
Postat av: Annika

Nej, jag hittade din blogg av en slump och har följt den sen dess!

2009-10-01 @ 22:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0