Tvspel.



Oj vad jag jobbar känner jag, fast den här veckan har varit bra.
Jag har slutat tidigt alla dagar, fast ja är verkligen ingen morgonmänniska.
Känner mej helt tom nu, älsklingen och Ruff är uppe i Hammerdal.
Dom blir borta en vecka, sen kommer ju ja upp till dom.
De är skönt att längta efter varandra också måste ja få säga, tror de är nyttigt att va ifrån varandra ibland :)

Ja nu har jag precis ätit en sallad som bestod av tonfisk, citron, suqini, gurka, persilja och sallad.
Ska hoppa ta mej en varm dusch och sen ska jag ta en promenad till Zanna och Tom, det blir tvspel, idol, grönsaker och dipp hos dom ikväll.
Jag jobbar hela helgen så de blir bara att ta de lugnt.
Ha en bra helg kära läsare!
Skriver en rad eller två i morgon.

/Elina

Kommentarer
Postat av: Mariana

JA det är skönt att längta ibland, men ack så jobbigt. Min Johan var i Sundsvall tre dagar och plugga förra veckan. Det var tufft!! Vi ses om en vecka!

2009-09-12 @ 17:15:31
Postat av: till Mariana

Så sant! men de är väll bevis på kärleken :)

Ja vi ses på fredag, ser fram emot erat brölopp.

Du kommer vara underbart fin, som alltid.

Jätte kram Elina <3

2009-09-12 @ 21:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0