Barnrummet.

Idag har jag varit ledig, Joanna kom och väckte mej kl 10.
Vi åt frukost och tog oss en loppis-runda, på jakt efter en byrå till barnrummet som ja kan måla och fixa.
Vi hittade iaf en "sagofotölj" idag, den har jag och Caiza målat vit idag och ska måla en gång till i morgon.
Jag kom på en rolig sak och skriva på varje armstöd, de kommer stå Det var en gång på ena armstödet och 
en älskad... på den andra. Så de blir en liten sagofotölj :) fiffigt va?
Sen hittade jag så himla söta bodys på stan så ja va tvungen och köpa dom. Bild längre ner.
Hittade även skydd man har runt kanterna i vaggan, vitt som sen går att ha i spjälsängen.
Så de fixas och donas i en lugn takt i barnrummet. Jag vill ju måla och göra om typ allt så de blir lite jobb och tid som går åt då, men de är kul.

Nä, de blir strax en lång dusch med ansiktsmask, skrubb och hårinpackning.
Behöver måla naglarna också. En liten ta hand om mej själv kväll blir det nu :)
Ska nog plocka fram lite glass till mej och min älskling.

Bilder från idag.


Joanna gör skiss till vaggan


Caiza målar "sagofotöljen" här är barnrummet som ja aldrig visat kort på också.
Ursäkta röran vi bygger om :)


Världens goaste Caiza som älskar att sy och måla.


Så här vart det på vaggan, titta va ja lyckades göra på Joannas årtal :)
Hur ska ja fixa de där då :S


Så himla fina :)

Hejdå! Elina

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej Elina! Du är väldigt kreativ och gör så fint! Tror du kommer att bli en bra mamma :) Hoppas allt är bra. Kram

2010-04-14 @ 20:49:07
URL: http://cemilsson.blogg.se/
Postat av: Moster Jo

Härligt inlägg :) i morgon blire mera pyssel :)

2010-04-14 @ 21:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0