Bilder.

Försenade bilder på magen kommer här.



strecket över magen är från sömmen på mina mammaleggings :)



Så där ser "lilla" magen ut nu.
Lilltuss rör sej som mest på morgonen och Johan är ju inte hemma då men nu i morse så låg vi kvar i sängen och Johan fick känna första sparken :)
Jag har ju haft hål i naveln och de börjar spricka upp där. Jag smörjer och smörjer men hålet ovanför naveln går inte att rädda.
Jag har lite små ont där, ja känner hur de stramar.






Se så fint det vart :)

Nu ska ja Johan och Joanna göra hemmagjord pizza, kolla på emil, barna i bullerbyn, lotta och karlsson på taket :)
Vi har köpt lite godis och frukt också.
Ha en bra Lördag kväll.

Kommentarer
Postat av: Malin Strandh

Så himla fin mage du har fått Elina :) Min börjar också "skena" iväg nu, herregud vad det går fort. På dagen ligger du exakt 4 veckor före mig på BF datum :) Lite kul tkr jag :)

Och så fin vagga, håller på att leta vagga för fullt nu Vi också, jag har alltid velat haft en och är sugen som en tok på att måla o dona lite själv.. Du är så duktig :)

Hoppas allt är bra.

Kram!

2010-04-19 @ 14:38:58
Postat av: Marion Eleonora

så fint det bidde :)

2010-04-19 @ 16:28:37
URL: http://www.marioneleonora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0