v 27.

Nu är vi inne i vecka 27 :)
hur tror ni lilltuss ligger här?





Jag lyckades fånga en bra bild på lilltuss innan hennom började röra sej.
Jag tror att skrutten ligger med ryggen utåt och vill att mamma ska massera :)
De va lite kul och få det på kort.
Jag tog mej en lång varm dusch med skrubb på magen, de är så otroligt skönt och avslappnande och stå i denna lilla dusch. Nu är den mjuk och len igen, smörjde in magen massor efteråt.


Jag mår iaf bra, lite tröttare på kvällarna, halsbrännan varierar, sover lite halvdåligt.
Nä nu ska ja ta en samarin o gå och lägga mej.
Ruff sitter i barnrummet och piper, ja tror han sitter under skötbordet och vill ha lilltuss gossedjur :)


Kommentarer
Postat av: C

Vad har ni för skötbord ? :)

2010-04-30 @ 18:42:01
Postat av: Marion Eleonora

helt galet knasigt :)

2010-05-14 @ 10:48:20
URL: http://www.marioneleonora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0