v24.

Här är magen 24 veckor, tänka sej att 6 månader har gått.







Så ser den ut just nu. Det sparkar mycket men de är bara ett fåtal sparkar som är "hårda".
De är lite läskigt när man tänker att det ligger ett barn i våran mage, som växer, rör sej och förbereder sej för ett långt liv här på jorden men sina föräldrar.
Att kunna bli gravid är helt fantastiskt!
Att min och Johans kroppa fungerar som de ska och kan tillverka ett barn.
Detta barn kommer förändra världen, som pappa min säger <3
Alltså när ja sätter mej ner och börjar fundera och spekulera kring en kvinnas kropp och att kunna få ett barn så blir man varm i hela kroppen och man känner sej som den lyckligaste människan på jorden.

Jag har varit ledig idag, och dagen har jag tillbringat på den snuskigatse platsen på jorden.
Nä de va och ta i men nära. Badhuset!!!!
Fy, de flyer snor, finns mögel, känner hur varm vattnet plötsligt blir när man närmar sej lekande barn i vattnet, ett tjockt lager av slemm på golven där hudrester skrapas bort från allas fötter.
Urs urs urs, det städas säkert som de ska men de måste va svårt att hålla allt rent på ett sånt ställe.
De va iaf lite kul där, vågorna är ju lite skoj :)
Maja, Caiza, Victor och Linnea vart iaf väldigt glada att ja och Joanna gick dit med dom.

Jag köpte mej 2 par stödstrumpor och ett foglossningsbälte idag.
Otroligt skönt att ha de gjort, så imorgon inviger ja grejerna på jobbet.
Hade på mej bältet lite idag och fy tusan va skönt de va att gå me det på.

Nä nu ska ja ta lite fil och lägga mej i sängen med mina underbara killar.
Johan vart klar med våran säng-gavel idag och så här fin blev den.
Nu står skötbord på tur, i morgon ska ja slipa upp vaggan och skriva dit allas namn och år.
Ha de bäst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0