Fisk..



I Torsdags kände jag för första gången att det fanns något i magen :) Inte alls tydligt men de kändes precis som en fisk. Sen i Torsdags så har jag kännt lite varje dag och det är underbart.

Idag så har jar varit i Uppsala med min Chef, Butikschef och en till butikschef.
Vi har gått en säkerhetsutbildning, den va riktigt bra och vi fick diplom :)
Kul och träffa alla andra tjejer som jobbar inom gina här i Mälardalen.
Inte alla andra men butikschefer från andra butiker.

Fick svar om Ruff, han är allergisk mot vanlig hund mat så nu är det allergifoder som gäller för han.
Inatt har han kutat runt och haft ont hela tiden, inte sovit många minuter.
Tänkte beställa hundmat eller rättare sagt slakträster, vi åker upp till Hammerdal i April och ska nog få med oss lite mat då till han. De är ju de bästa för han tror jag.

Ne nu ska jag hjälpa till med maten, ha de bra!



Kommentarer
Postat av: Mariana

Visst är det härligt med "fisksnärtarna" jag blir så avundsjuk ;) Sköt om er och vi längtar till april. Kram

2010-02-17 @ 17:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0