möggelost.



Nu va det ett tag sen jag skrev, vad har hänt?

I Onsdags va vi och kollade på kim som hade en uppvisning i skolan.
Jag har jobbat tors, fre och i dag.
Vi har även fått världens skit väder, man vill inte gå utanför dörren.
Magen växer och de rör sej lite titt som tätt, i morse när jag vaknade och kollade ner på magen så va den alldeles sne, ja puttade på Johan och sa kolla, kolla den är ju helt sne. Han såg ingenting men jag såg som såg allt rakt uppifrån, den här natten va ja inte på toa en enda gång och antagligen va blåsan stor som en ballong och då trycktes lilla bebisen mot ena sidan av magen. Efter ett toabesök såg magen ut som vanligt :)
De va kul och se.

Vi åt så god mat ikväll, lax med mögelost, vitvinssås och potatis. Åh så gott de va me vinsmak och möggelost.
Jag älskar möggelostar och vin, och de får jag ju äta om osten är uppvärmd.

Ne ni, nu ska ja göra annat. Imorgon kommer en bild på magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0