Shopping.

Igår så va jag till frissan kl 10.00 och gjorde en massa slingor i håret, så nu är ja ganska ljus i huvudet, känns super. Jag har inte vart ljus på evigheter.
Efter besöket hos frissan så åkte jag, Maja, Caiza och Ruff till Västerås.
Vi startade på IKEA så klart, Hitta lite småsaker där och så fikade vi lite.
När vi stog i kassan så sa Maja, - Elina! du brukar ju handla för flera tusen här. Va har hänt?
haha, sötunge.
Efter IKEA åkte vi och åt på Burger King och sen åkte vi till arken zoo och köpte en leksak till Ruff och några nötöron, sist men inte mins Nisses, hittade jätte fina lyktor där som vi har på toan nu :)

När vi va på väg hem så ringde mamma och frågade om ja ville hämta upp henne hemma och sen hjälpa henne storhandla, självklart gjorde ja de så jag va hemma runt 10 på kvällen.
Super super trött kan ja lova.

Jag vaknade faktiskt nyss, skönt att få vakna av sej själv ibland.

Idag så jobbar ja ett kort pass mellan 15-20.15 sen ska ja gå till mormor där vi blir bjudna på mat och ska kolla på lets dance. Johan ska hjälpa dom att renovera tvättstugan.

Känner mer och mer att de rör sej i magen.
Min brytningsdag är Tisdagar nu när vi fick ett nytt datum, så jag är i vecka 18+3.

Nu frukost, ut med Ruff och träffa Joanna innan Jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0