slemm?



Så här ser lillen i magen ut nu :)  mellan 8-9 cm
Maja och Caiza va här í kväll och dom tyckte ja va äcklig som hade slemm i magen. Sötnosar!

Ledig idag, så ja har enbart tagit de lugnt, sov ut och sen kom mormor på besök, vi satt och lyssnade på musik som hon lyssnade på när hon va liten och de va mycket bra-
Jag tog bilen till gamla stan och gick in i en liten underbar butik som har hur fina saker som helst, jag hittade boken jag letat efter, de är en bok som man fyller i vecka för vecka under graviditeten. Jag är ju nu i vecka 14 så de är några veckor missade men de får va så.

Åkte och hämtade joanna på Mälarsjukhuset (jobbar där) och sen åkte vi och handlade.
Jag lagade hemmagjorda hamburgare och jag är så proppis.
Marion, Maja, Caiza och Joanna kom till oss och vi har bakat kladdkakemuffins :)
Vet nu hur gott de vart? fyllda med mjölkchoklad och plopp.

Ne nu ska ja lägga mej och ta de lite lugnt, jobbar imorgon och på Fredag sen är jag ledig helgen.
Då ska jag och Johan hitta på något mysigt tillsammans.
Ha de bra :)


Kommentarer
Postat av: Moster Jo

fan vilken bra bild du tagit? Grym blixt :)

2010-02-03 @ 21:37:47
Postat av: Svägerskan

Vad mysigt det ser ut med magen :) lite avis :( det är så härligt! Med eller utan slem i magen ;) hälsa bror en stor kram från den stolta blivande fastern! :0

2010-02-04 @ 16:47:43
Postat av: Anonym

har du börjat fått nån mage än ?? :)

2010-02-05 @ 17:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0