Vecka 15.



Då va vecka 15 kommen, vissa dagar känns den större än andra.
Idag har den kännts stor, de kanske bara smäller till nu.
Ser på bilden att min mage inte är rund, lite kantig. Hihi.
Igår kväll började det trycka på som bara den på blåsan så från igår kväll tills nu så känner ja mej konstant kissis.
Halsbränna har jag nu ikväll också, inne på min andra samarin.
haha, ja va och hyrde två filmer i kväll och den ena filmen va visst 6 timmar, vi började kolla kl 6 och den är inte slut än.
Jag har ju lovat att lägga ut bilder på lägenheten, ska se till och göra de i morgon eller på Söndag.

Ha nu en fortsatt trevlig kväll.
Elina


Kommentarer
Postat av: Anonym

den var liten för att vara i v15.

men söt blogg ! :)

2010-02-06 @ 13:35:43
Postat av: Mariana

Goa söta magen :) ett tips! att äta sörmandel är bra för halsbränna när man är gravid. Åt massor av sådana när jag väntade både T & E. Kram

2010-02-06 @ 18:20:28
Postat av: svar

Ja den kanske är liten :) men ja får njuta av de nu då för den kommer bli större.

Åh tack för tipset, de ska ja införskaffa så ja slipper halsbrännan Mariana

2010-02-06 @ 18:36:57
Postat av: Carro

Tycker inte magen är så hemskt liten. Normal om man jämför med det flestas i v 15. Mysigt nu när magen börjar synas och det blir mer verkligt :)

2010-02-06 @ 21:49:13
Postat av: till Carro

Ne ja tycker inte heller att den är så liten :) bara vissa dagar.

2010-02-07 @ 13:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0