veterinären.

Idag har jag varit med Ruff hos veterinären, hans mage spökar och han mår inte bra mellan varven.
Va där sist i September och då gick hela besöket på någonting runt 2500:-
Idag fick ja säga till att de inte fick kosta mer än 1000:- för säger man inte till så tar dom 100 olika tester som inte ens behövs, de vart ett test och de va allt som behövdes, så på Måndag får vi provsvar.
Ruff är antagligen allergisk mot foder och måste kanske äta allergifoder.
Hoppas iaf att de löser sej med hans mage, både för hans skull och sen min plånbok :)



Idag går vi in i vecka 16, grattis magen du är nu 4 månader :)
Tänk tjejer att få gå igenom en graviditet utan hormoner, vi och våran partner skulle tycka att de va så mycket lättare :)
De är bara att gilla läget och försöka styra sitt humör och hormoner till en viss del.

Nu ska jag äta lite och sen jobbar jag en kvällstur mellan 16-20.
Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa jag bor i eskilstuna med..söt hund..

2010-02-14 @ 09:13:39
URL: http://pimppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0