Zumba

Redan andra februari, de märks om man jobbar i butik och säkert andra jobb också.
Världens lugnaste dagar, men vi hittar på saker att göra ändå :)
Jag har en jätte skön vecka, jobbar 9-17 varje dag och ledig helgen.
Typ som en normal människa, hehe.

Nu är jag i vecka 14, fredagen är brytningsdagen. Veckorna bara tickar iväg.
Jag önskade mej en bola som ni vet, och den fick jag i morse när jag va in en sväng till mamma med Ruff :)
Det vart en silver med barnfötter, från vecka 20 kan barnet höra den men jag tänker använda den nu och frammåt.

Ikväll va mamma och provade på zumba, jag va lite sugen på att följa med men hoppade över de.
Pratade iaf nyss med mammi och hon sa att de va verkligen WOW!! Så nästa måndag och Tisdag tänker jag faktiskt prova om de kan va något för mej, jag mår så bra när ja får hålla på med en aktivitet.
För er som inte vet va Zumba är så är de en blandning av styrka, salsa och motion.
Hon som håller i den här aktiviteten är gravid och tycker att de är en bra grej.
De är ju inte så smart att börja tok träna nu när man är gravid och inte har gjort det på ett tag.
Men de här tänker ja prova :)
Det finns så himla mycket att välja bland här i Eskilstuna, så de är inte det lättaste. Det finns allt!

20 dagar kvar till ultraljudet och jag räknar dagarna kan jag lova.




Kommentarer
Postat av: Carro

Ja det är så skönt att äntligen få veta att bebisen mår bra. Snart din tur :)

2010-02-03 @ 19:24:54
Postat av: tellan

Åh, jag har sett den där Zumba-reklamen på tv-shopen och de såg ju skitkul ut men som vanligt blir man lite skeptisk åt allt man ser på tv-shopen. Men nu när Carina har prövat på de kanske man slår till och köper ett eget. :)

2010-02-03 @ 20:45:32
URL: http://lillthelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0