Pusta ut.



Mormors operation gick mycket bra. Nu kan ja pusta ut lite.
Hon kommer inte att få lyfta mer än 2kg så hur ska ja krympa Mellanie?
Är iaf väldigt lättad över de här nu, pjuuuuh!!!!

Dagen har bestått av att måla glas, vi ska sälja på Lördag på julmarknaden.
Ska bli skojsiskoj.
Ska måla mer i morgon sen vill "morfar" Stefan att ja skulle hjälpa han att julpynta eftersom mormor ligger på sjukhuset i Uppsala, självklart ställer jag upp, han bjuder ju på tacos så absolut :)
Lördagen blir de marknad och sen vill kära morbror att ja hjälper han att julpynta i hans "lilla" hus också.
Och självklart tänker ja göra de också, Söndag blir de julpynt hemma hos oss.
Fullt ös... Men inte medvetslös.. än :)

Nu ska ja lägga mej med mina små älsklingar.

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vad skönt att höra att operationen gick bra för momma. Fullt upp i helgen ser jag. Och nästa helg kommer hela tjocka släkten Eriksson och invaderar Eskilstuna. Ska bli kul att ses och Mellanie har växt kan jag tro. Sköt om er och krama om bror och hjärtat. KRAM

2010-11-26 @ 12:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0