Bruna bryn,



Ja här har ni mina nytatuerade ögonbryn, de här va dagen efter, dom är fulla av vaccelin och är lite mörkade på kortet än vad dom är nu.
Hela skorpan lossnade igår, jag är jätte nöjd och kan rekomendera att göra det om man känner för det :)
Det kostade mej 1200:- de kostar vanligtvis inte mindre än 5000:-
Håller i 3 år sen fyller man i.

Idag har jag varit ledig, tog bilen ut i den katastrofala trafiken här, första riktiga snön kom igår och de snöar än.
Åkte till mormor och fikade lite sen gick vi och köpte en kamera till henne.
Så ja kanske ska få mormor att blogga och lägga upp bilder, hon kan ju ha en partylite-blogg :)

Nu längtar jag så otroligt mycket till hela julfirandet, äta julgröt ihop till en sprakande brasa och barn som springer runt granen och julmusiken är på. Nu är de ju inte länge kvar så jag får hålla ut.

Pratade med min älskade Marika ikväll också, de är alltid skönt att prata med henne.

Ne nu ska jag nog hoppa i sängen, eller inte hoppa för Johan och Ruff ligger och sover men lägga mej i den.
Ha det bra alla läsare, för ni är ju ett par stycken även fast jag är  dålig på att uppdatera.

Här har ni två bra låtar,klicka på texten för att lyssna
 Imma Bee- Black eyed peas   church t-pain

..

Kommentarer
Postat av: tellan

men duuu, sjukt snyggt vart de ju ! :)

2009-12-17 @ 01:08:28
URL: http://lillthelin.blogg.se/
Postat av: Elin

De blev super snyggt! :)

Men växer dina egna ögonbryn ut? :P

2009-12-25 @ 00:26:25
URL: http://aapaan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0