Kvinna uppdatera.

Yes, nu är de skärpning :)

Måste berätta vad jag gjorde igår, jag och ett gäng tjejer drog till Sthlm och tatuerade ögonbrynen.
Jag är jätte nöjd men har väldigt ont.
de tar upp till en vecka innan dom fått sin "riktiga färg"
nu glänser dom av allt vaccelin som jag har på dom.

Annars då, har bara ett par enstaka paket kvar att slå in.
Längtar som bara den till Julmorgonen och Julaftonskvällen, älsklingen ska vara med oss i år.
Tycker jag är jätte kul att han vill stanna kvar här och fira jul med oss.

Fixade om mina naglar idag, nu är de mörkrosa glitter på topparna :)
Skiit fina.
Dompan har annonserat nu några veckor framöver, min bild är med i annonsen.

Här kommer lite kort från julbordet förra helgen.















Kommentarer
Postat av: Elin

Lägg ut bilder på dig, så man får se ögonbrynen :D

2009-12-12 @ 18:13:07
URL: http://aapaan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0