13 snabba...

Jobbar en kortis dag i dag, nu på morgonen har jag gett Ruff sin magpasta mot kräkningar, tränat, ätit frukost och gjort i orfning några koppar kaffe :)
Alltså när man öppnar ett nytt paket med kaffe så luktar de så hilmans gött. Några andra saker som luktar gott är när man är ny duschad och har nya sängkläder och ska sova, ojoj vilken sömn. När man har städat och det luktar cleant är inte heller så dumt när de väl händer, fast ja är duktig på att hålla efter i våran lägenhet.
Jahopp, i kväll är det plastikirurgi före o efter, de är mitt favvo program.
Nu ska jag gå en lång promenad med Ruff och sen sätta mej ett tag med bonniers trafikskola, fasen va ja vill ha mitt körkort nu alltså. Jag har ju bil och de gör mej bara ännu mer taggad på att fixa körkortet, Jag ska ha det senast Juli månad så håll tummarna för mej.

Vilket namn står på ditt födelsebevis: Elina Angela

Antal ljus på din senaste tårta: 20

Tatuering(ar): en i svanken och en på handleden

Födelseort: Stockholm (sollentuna)

Bostadsort: Eskilstuna (city)

Har du varit i några andra världsdelar: Chile, Canada, Grekland, Spanien + öar, Bulgarien, Finland, Estland.

2 eller 4dörrar (på bilen): hihi 2 :)

Antal syskon: 5 st.

Favoritmat: Oh, ja äter typ allt men jag gillar revben

Bästa veckodagen:Söndag konstigt nog, ligga i soffan i mys kläder och svulla.

Stjärntecken: Tvilling

Vad har du för kläder på dig just nu: svarta jeanslegging och en randig tunika med nitskärp, tygskor.

Favoritglass: Ben&Jerrys
 

                  











Kommentarer
Postat av: sister jo <3

haha lilla kortet :)

2009-03-12 @ 16:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0