Ballar av stål.

Måndagar är alltid roliga på jobbet. Alltid mycket varor och mycket att rätta till efter helgen!
Längtar så efter lönen..
I förmiddags tog jag och Ruff en spring runda på 1  timma ungefär, fast Ruff orkade inte hela vägen : )
Gick till mormor och drack lite kaffe sen gick vi hem och lunchade och sen började jag jobba kl 14.
Kollade på Patrik 1,5 i kväll. Rolig film tycker jag! Efter den kollade vi på Ballar av stål och ikväll vann Bitterfittan.

I morgon ska jag köra lite med Johan på Bil&Mc-skolan. Får se hur det går, lite nervös faktiskt. På bilskolor kollar dom på massa konstiga saker som man själv aldrig tänker på när man kör med anhöriga. Men men, de blir nog bra.

Nu kikar ja på BigBrother från typ 100år sedan. Hade gött!
Elina Gallardo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0