Haremsbyxa eller inte?


Ja hörrni, nu är det Onsdag igen. I dag så gick jag en promenad med Ruff i det fina vädret och efter det drog jag och Lilla Zanna och shoppade lite grann, åkte hem gick till mormor där jag fick fotbad och formassage, Jösses va härligt. Bäbis fötter på nytt:)
Jag kan inte låta bli att ta upp det här med harems byxan som nu finns på Jobbet.
Själv så tycker jag att de skulle vara en jätte skön "mens och svullen mage byxa" men jag skulle nog inte visa mej utanför dörren med dom.
Anna min vän på jobbet är lång smal och snygg och hade dessa byxor på dej med ett par pumps linne och svart kavaj, Hur snyggt som helst! Vi sålde dessutom typ 12 par denna dag på¨grund av Anna :) 
Men jag själv... Näääe ja tror inte det.. Det är inte en nyhet och ny design, Haremsbyxan har juh existerat för ett x antal år sedan men de va nog en miss att ta upp den historian igen.. Sorry Gina.. Enda plagget jag verkligen kan säga är
 "not my cup of tea"
Hittade en poppis blogg om dessa Haremsbyxor, Läs and enjoy :)

...." Jag är ett stort fan av gina-modellen som är ifrån Norge och jag tycker att ALLA kläder hon sätter på sig sitter helt otroligt bra, MEN inte dessa byxor som dom har klätt på henne nu.
Och den fösta tanke som slår mig är : Om inte ens hon passar i dom, vem fan gör det då ?
Personligen så blev jag avtänd redan där, sitter dom inte ens bra på henne så kommer dom inte sitta bra på mig heller. Och hur härligt kan det vara att gå omkring med en " bajsblöja" ? ! Nä detta är ingenting jag ens kommer att prova.
Men det ska bli otroligt skoj och se dessa på andra och se hur de sitter..."


Hmm, ja hårda bud från mellerud.. Men lite sant!

Vi var faktiskt och storhandlade idag, och in på ett annat place och där hittade jag mina efterlängtade
bambu-panelgardiner :) dom är nu i sovrummet där min älskade sambo, bästa vän och livskamrat ligger och sover : )

Kanske ska sova jag också? Jaaa, krypa ner i myspys sängen och snarka lite..
I morgon väntar äventyr!
En riktigt bra låt av Billy i grannbutiken. (t-shirtstore) LYSSNA! http://www.myspace.com/bboyembla
Over and Out my friends.



Kommentarer
Postat av: tellan

haha, skönt att vi har pratat ut om de där med haremsbyxor nu. ;)

2009-03-25 @ 23:29:51
URL: http://lillthelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0