"Jag drack t-röd för att lugna hjärnan"

Intressant rubrik va? om du köper en tidning och rubriken är lockande så vill du ju läsa, i detta fall så hitta jag bara på rubriken, men många som inte skulle läsa kanske gör de nu bara för rubriken? Jag minns förra veckan när de stod "SKILSMÄSSAN REDAN KLAR" Brad och Angelina shockar alla! Och i detta fall handlade det hela om att deras skilsmässopapper va klara och på-skrivna osv för att dom planerar ju som alla vet på att gifta sej och skiljer dom sej handlar de ju om en hel del pengar så alla papper va tvugna att va klara. Snacka om lureri, de är inte alla som läser hela reportagen i tidningar.
Jaja, nog om det, har tränat i dag och druckit massa kaffe. Ska till farbror doktorn med Ruff 14:40, lilla stackarn!
I kväll ska jag nog ta en promenad till solariumet och jag ska steka pancakes till middag, de gillar Hjärtat!
Torsdag den 9 April kommer Marika och Christine ner till mej!! LÄNGTAR!!


Dom 8 bästa!


 


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0