Måndäj

Åh vilken helg det har varit alltså. Bra dessutom :)
Lördag jobbade jag heldag med Becka och Marion, Vi fick för oss att gå ut på kvällen så vi skrev upp oss på listan till Nybron. Och de bästa som hände mej på jobbet va att Elinore Sandberg kom in och hälsade på!! :D jag blir varm i hela kroppen när du dyker upp på jobbet gumman. Många stora och varma kramar vart de av både Elle och hennes pappa :) Kom till mej fler ggr gumms.


 


Vi gick hem till mej och Johan efter jobbet och åt middag tillsammans jag, Joanna och Becka.
Marion kom lite senare , Vi hade så himla mysigt vi fyra.
Runt 11 eller 12 så skjutsade hjärtat ner oss på stan så begav vi oss till Nybron. Där vi dansade, drack och hade bara jätte trevligt. Kl 1 ringde jag på Johan så han hämtade mej och dom andra va kvar ett tag till.
En lyckad kväll, och de roliga va att vi 3 skulle jobba på Söndagm hihi! lite trötta men de gick :)
Roligt citat under kvällen:
Rebecka ringer efter taxi.
-Hej mitt namn va Rebecka och jag....ehh... jag lägger på nu hej då!
Haha, hon ångrade sej mitt i samtalet, undrar va taxin trodde?



På Söndag jobbade ja som sagt och kvällen slutade med kebab i soffan och massa bra på tv med Johan och Joanna.
I dag är det måndag och jag har jobbat 12-20:15. Kollade på spårlöst ikväll. Åhh ja tycker de är så gripande! Jag blir så rörd av sånna program! Blir inte du det?
Måste näma att Ruff är lite hängig, han har varit det i 3 dagar nu, han spyr och beter sej jätta kpnstigt mellan varven så i morgon ska ja ringa vetrinären och kolla så vi får komma dit så fort som möjligt och kolla va de kan va? Dags för nya sprutor.

Lite biler från Lördag kväll..











Tack för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0