Perfekta dagen kanske?

Då va det Tisdag, känner att jag inte har sådan koll på dagarna just nu, inte klockan heller! Shit den är ju 23:35.
Jag klev upp 8 i morse och kunde inte somna om för dom höll på att skrammla me massa maskiner utanför sovrummet. Ruff hade inga som helst problem att sova, han låg till och med och halv snacka i sömnen.

Klev upp och tog mej riktigt kallt vatten över ansiktet och gjorde mej en ansiktsmask, tränade, gick promenad, åt en riktigt smaskig sallad och tog mej en kopp kaffe och slog mej ner vid datorn och surfa runt bland lite day news.
Jag gjorde mej i ordning och traskade iväg på jobbet  med mp3:n på högsta volym och sjöng med till musiken.
( ingen hörde ja lovar )
En helt vanlig dag på Gina, det kom massa varor och anna och jag hade våran dagliga as dåliga humor. Senare på dagen tog jag och gjorde om lite bland våra jeans, för er som inte vet så är jag jeansansvarig. Bilder här under!
Nu under jeanskampanjen ska de va latjolajban bland våra jeans och de ska hända saker där hela tiden, så jag har fullt upp hela dagarna. Roligt Roligt...
Tog min västa och rock och skulle vandra hem men då mötte ja Joanna, Jocke, Kim, Maja och Caiza så jag fick åka hem med dom och slapp traska i allt slask, Me like!

Ohh, sitter nu här helt utmattad av dagen som gått med ett leende på munnen :) Ett stort doftljus från partylight och Jonathan Johansson spelas för mina öron, ojoj de är så himla skönt och sitta och lyssna på hans magiska röst med skånsk brytning och magiska ljud i bakgrunden. Pratade nyss med lilla Christine också, hon fick för sej att ringa mej. Vi ringer ju numera till varandra 1 gång varje vecka, eller hur kisse? :  ) Christine och Marika kommer troligtvis att komma ner till mej och Johan v.15. Jiiises va mys vi ska ha då brudar.
Nä om man kanske ska ta och duna så man orkar med morgondagen också, kort sagt så har jag haft en väldigt nära  "en perfekt dag"  Observera att ordet perfekt inte existerar.              Go natt trollungar.














Min smaskiga sallad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0