Rubrik:

Ja då va de Mars, Jisses va de går fort! Helgen har varit kanon, ledig och allt!
I Fredags färgade jag håret och i  Lördags åkte vi till Kungsör och hejjade på Kimsan när hon tävlade i Disco och HippHopp, hon vann allting:) En riktigt vinnare och shiit va duktig hon är, sååå avis.
På Söndagen gick ja och älsklingen en promenad när vi vaknat och gick och solade, sen va Johan och Jocke i garaget typ resten av dagen, senare på kvällen gick vi 4 och kollade på Wallander -Hämnden.
Jag gillade filmen:) Åkte sedan och storhandlade.

Måndag i dag och jag har jobbat 9-20:15. Lååång passet i dag!
Trött i skallen och behöver sömn.
Sov gott ni som läser!

Kommentarer
Postat av: kiiistiiin

men va trevligt. Jag visste ju inte ens att du hade en blogg för du har aldrig skrivit ut ditt bloggnamn när du har kommenterat min. Men nu ska ja läsa vaaarje dag :)

2009-03-02 @ 22:41:30
URL: http://lillthelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0