Solen skiner och himlen är blå...

                                    

Dagen startade på balkongen med kiwi, kaffe, the voice och 25 grader varmt : )
Fick nog lite färg när jag satt där i solen och myste, efter frukosten gick jag och Ruff på en lång lång promenad och vi gick in på en väg där vi aldrig gått och då kom vi fram till en stor bro och en å. De va såå mysigt där så jag och Ruff satte oss där i 30 min ungefär.  De är nästan helt snö fritt här nere nu! Såg dom första flippfloppen i dag :)

Kameran va med,alltid lika roligt att fota! De vart så himlans varmt när vi satt där i torra gräset så vi gick hem och stor städade. Klockan 4 gick ja på coop och mötte Johan så storhandlade vi, nu är det proppfullt i kyl och frys. HÄRLIGT!
I kväll blir det faktiskt 2 nya ostar och ett nytt vin,
de är ju lill-lördag :) Maja, Kim och Jocke kommer förbi också, Maja ska börja tävla i Disco och vill visa mej och Johan hennes dans. Roligt!!

I går va ja ute och körde en liten sväng, börjar faktiskt känna mej redo. Jag tror faktiskt att när jag väl ska boka tid för teori och körning så ska jag inte säga de till någon, inte ens Johan tror jag. För tabbar jag mej och har sagt de till alla så känner ja mej värdelös.. Va tycker du? Tyst eller inte?..

Jag räknar dagarna till Marika och Christine kommer hit.


Kommentarer
Postat av: joanna

säg bara till mig tycker jag låter bra :9

2009-03-19 @ 11:23:55
URL: http://joannagallardo.blogg.se/
Postat av: tellan

Om exakt tre veckor vid den här tiden har vi äntligen kommit fram till sthlm. :D

2009-03-19 @ 17:54:18
URL: http://lillthelin.blogg.se/
Postat av: Mariana

Hejsan!

Det är så man blir lite avundsjuk på att våren kommit så långt hos er. Här har det i alla fall börjat tina lite :) vägarna börjar bli bara. Men det är myyycket snö kvar än!! Men vår humöret har i alla fall infunnit sig :) Sköt om er och hälsa lille bror!

Kram

2009-03-19 @ 18:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0