Solisolat




Today har jag varit lediledig, sköntiskönti! :) Vaknade runt 10 och traskade ner i tvättis och körde ett par maskiner. Nu när all snö håller på att försvinna så är de så jävla blött och snuskigt ute, inte alls kul och gå ut med Ruff för allt grus och sliskslask fastnar på hans magimage. Så de såg ut och va en sandlåda eller rättare sagt en grus låda i hela hallen så vi tog fram dammsugarn och körde några varv i lägenheten. Ojijoj va fint de vart!
Känns så skönt när man har både städat, tvättat och diskat. Men snart är de dags igen! Inte alls tacksamt med detta väder. Kim och Jocke kom till oss på middag i dag och jag bjöd på kyckling, potatis, varma grönsaker, sås och sallad. 
Efter maten tog jag och Kimsan en promenad till Solfuxen och solade, åh ja tycker de är så skönt att ligga där i värmen och känna hur de kliar i kroppen av värmen och lyssna på radion som dom spelar i alla rummen. Ja hade lika gärna kunnat ligga där av bara värmen och inte bli brun, fast de är ju en bonus och bli lite svart också.
På vägen hem svängde vi in på posten och hämtade ut ett paket till mej och så köpte vi oss en varsin piggelin, YAMMIE!
När vi kom hem ville kim på Tuna så jocke kim och jag åkte dit, jag köpte mej ett smalt skärp med silver nitar.
Åkte hem och drack kaffe och smaskade wienerbröd.



Nu har jag nyss tränat och tagit mej en duschidusch. Ska nog dra mej till sängen och sussa, ska upp på möte i morgon på jobbet och ja är beroende av minst 8 timmars sömn:)
Tycker ni är dåliga att lämna lite spår efter er. Hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0