4-dagars.

I Torsdags så var jag och mormor till Ingalill (mormors syster) ute på landet i Kjula.
Dom har verkligen världens mysigaste lilla stuga där ute.
Där bjöds de på våfflor, soppa och kaffe!
Ruff och Idun (Ingalills hund) fick springa runt ute på ängen och jaga varandra och lite bollkastning vart det också.
Ruff fick även prova lite agility, han va jätte duktigt för att va första gången.







Fredag: Jobbade jag och på kvällen blev det  öl / vin med lite TP hos Jocke och Joanna.
Mycket lyckad och trevlig kväll även fast jag förlorade..

Lördag: Hoppade in och jobbade ett extra pass mellan 11-16:30 och på kvällen blev det surströmming, chips, dipp, hårfärgning, ost, spel och Robinsson. Fast när jag precis kom hem till Per så mådde jag inte alls bra så jag fick gå hem och sussa och hoppade över surströmmingen :( men efter 2 timmars vila så mådde ja lite bättre och vandrade upp till Per.

Söndag i dag och i dag gick ja till Joanna och åt frukorst och sen hem igen och ner på city trafikskola och körde 1,5 timmar med BilJohan. Det gick riktigt bra i dag också! Vill så gärna ha mitt körkort nu...
Maja, Joanna och Jocke kom på middag och vi åt pannbiff, lök, potatis och sås. De va faktiskt Jocke och Johan som lagade mat till tjejerna idag. Ett MVG får dom av oss!




Jag ser fram emot att Christine och Marika kommer hit, nu är det bara 11 dagar kvar.
Jag ser även fram emot 20 Maj då Svärföräldrarna kommer ner till oss.
Och nu är min och Johans semester bokat, vecka 29,30. En av veckorna på Gotland och en i Jämtland. Sen har jag faktiskt en tredje vecka ledigt.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hm... Var det inte ett svepskäl för att slippa surströmmingen??? :) Kram på dig!

2009-03-30 @ 19:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0