3 dagars

Jaha, känner att de va ett tag sen ja satt här. Hmm de är iaf 4 dagar sedan.
Fullspäckat liv kanske :) I Fredags jobbade jag till klockan 5 och eftrer de vart de goo middag hos mammi.
Lördag åkte jag till pappsen och hjälpte han lite med sitt nya hus, gud så vackert de var där. Kommer lite bilder senare!
Han mötte mej på centralen så åkte vi och lunchade sen höll vi hus i huset. (va tokigt de där lät) haha!
Åkte hem med 7 tåget och Johan kom och hämtade mej på stationen i Eskilstuna, så snällt av han.
Zanna gumman ville att vi skulle komma över och ta oss ett glas och va lite sociala vilket vi var.
Vi satt hemma hos Zanna och Tom till 1 på natten och drack och hade riktigt trevligt medans ni andra kollade på melodifestivalen? (Jävligt dålig låt)
Söndag va de riktigt jäkla kanon väder, de va så där så man ville kolla i diket efter tussilago. Sommaren!!! Jag och Johan passade på att vara utomhus, satt på ballen och små solade i 20grader varmt, alla snö är borta och gräser gror :) Mysigt.
Jag passade på att städa lite på ballen som ståll orörd hela vintern, putsade upp stolar och bord samt fönstret. Slängde bort lite skräp och sopade golvet.. Myyys!
Vi drog oss ner på City och shoppade lite och innan vi gick hem tog vi oss en varsin piggelin i solen!
Kom hem och jag och Per va ute och körde bil ett tag, de gick riktigt bra den här ggn. Per bjöd över oss på ost, kex och vindruvor på kvällskvisten så vi gick dit och mumsade och kollade på wipe out eller va de heter.
Gick hem, Duschade och kollade på Beck.

 Byyyye bye.. Lämna lite spår efter dej :)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0