Flytta..

Idag hjälper jag lillasyster att flytta, hela vägen hem till våran underbar mormor :)
Vi har nyss ätit lite lunch från spicy hot, yummie!
Jag hade min sista kurs idag också, skönt att den är över fast samtidigt lite trisst.

Jag ska snickra ihop en garderob :) tänkte att jag skulle ha köpt en men de blr till att snickra.
Den kommer vara 1.5 x 1.5 sen vit med spottlights och ett maffit vitt tyg som dörr som man kan fästa upp i kanterna när man ska välja kläder.

Här är våra fina naglar från kristallgrottan.nu









Nä nu måste vi packa packa och köra kartonger..



Kommentarer
Postat av: Hanna

Du måste fixa en tid åt mig på kristallgrottan nästa gång jag kommer och hälsar på.

Dom är grymt läckra naglarna!!

2009-11-27 @ 19:00:48
URL: http://mseriksson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0