Blogga mer mer mer.

Absolut ska ja skärpa mej och blogga varje dag :) På mej bara på mej. haha!

Dagen startade med sovmorgon till halv 11, mormor kom över och vi skrev ut några bilder på henne.
Jag va och gjorde akrylnaglar igår på kristallgrottan.nu och ja va dit idag igen och finslipade:)
Är sååå nöjd, och billig är hon också. Hon ville att jag skulle vara testkanin och de ville ja så hon provade en hel ny sak på mej och de va att måla med airbrush och dåligt snyggt de blev då :)

Jag skulle ha åkt tåg till pappa idag mem dom håller på att bygga om mellan eskilstuna och Sthlm så de skulle ta upp mot 2timmar med flera byten och de ville ja inte så jag fick pappa att åka till E-tuna och hämta mej.

Lagade lite lax i ugnen med limesås och potatis och sen spelade jag hockey med victor.
Somnade till en snabbis i hans säng när han läste en godnattsaga för mej.

Nä nu ska vi åka och handla mat till min långa tågresa tillm Jämtland i morgon.

Heeeej då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0