11 Dagar över tiden.

Börjar detta inlägg med en liten suck.
Ingen bebis än, va skönt de skulle vara om man kunde ringa sin barnmorska och fråga när lilltuss kommer ut eller varför h*n inte vill komma ut, är de så mysigt i mammas mage eller är något på tok?
Enligt Johans räkning så är ja bara i vecka 40+6, kan dom ha räknat fel?
Många tankar är det i mitt huvud, men jag vet att till helgen blir jag mamma och Johan pappa och det är så fantastiskt att ja inte kan förstå det :)
Men ja håller förstås alla mina tummar på att lilltuss kommer innan Fredag av sej själv så både ja och magen slipper igångsättning.

Nu ska ja krypa ner med min fina underbara älskling, de är lite små kyligt i lägenheten nu och gissa om ja njuter :)
Jag svettas ju mest hela tiden men inte nu.
God natt gott folk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du slipper igångsättningen.

det kan verkligen förvärra förlossningen.



konstigt hur du skriver ut på olika sidor på internet om eran igångsättning, dag, tidpunkt. Dag för dag. Vad hände med erat privatliv?

2010-08-11 @ 08:23:04
Postat av: Moster Jo

Och jag blir snart moster :)

2010-08-11 @ 15:22:03
URL: http://joannagallardo.blogg.se/
Postat av: svar

Ja snart blir du moster Joanna :) Ja längtar såååå!!



Tråkigt när folk ska kommentera och inte vågar skriva namn, moget :) Klart vi har ett privatliv lilla du. Åh du verkar gilla de ser jag. haha!

2010-08-11 @ 15:37:38
Postat av: Isabelle

Asch, jag blev igångsatt, hade inte värre förlossning än någon annan! Vi tänker på er, snart fredag!! :-)

Har du någon känsla vad det blir för kön, tro?

Kram

2010-08-11 @ 17:16:02
Postat av: Moster Jo

Ja en stolt en sådan :)

Ja sorgligt att visa männsikor inte har nått annat att lägga energin på.

2010-08-11 @ 19:14:42
URL: http://joannagallardo.blogg.se/
Postat av: svar

Ja de finns alltid folk som ska tycka till :)

Ne du Isabell ingen känsla faktiskt, trodde kille från början, sen tjej men nu vet ja inte alls =)

2010-08-11 @ 20:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0