6 dagar över tiden.

Lilla vän kom ut nu innan din mamma får större problem.
Ingen liten bebis än, inga känningar, inget ryggont.
Kanske har någon tagit min bebis i smyg när jag sovit och stoppat i nå annat?
Knäppa tankar får man så här dag nummer 6, urs.

Sjukhus väskan är packad,
nappar kokta,
kläder tvättade,
blöjor köpta,
tvättlappar sydda,
vaggan bäddad,
amningsbh köpt,
videokamera och kamera laddat och klart,
vagnen klar,
bilbarnstol monterad,
Har ja glömt något? kanske något jätte viktigt och därför lilltuss inte vill komma ut?   =)

Såg föreften igår kväll att vi inte har så mycket kläder faktiskt till den lilla/lille, men familj och släkt har varit väldigt duktiga och inte köpt något än, dom väntar och håller sej tills dom vet vad det blir.
Och de är ju lite bra de med :) Men svärmor har vi fått mycket av och de är ju inte konstigt eftersom hon bor 60 mil ifrån oss.
Nä nu ska ja ta en dusch, gå över till Joanna och Kim, gå en promenad med Ruff och sen ta mej till något ställe för att skriva ut lite foton så ja kan börja klippa och klistra i mitt "magen vecka för vecka album"
Får nog troligtvis min dator idag också, Per har körning i Sthlm idag så han ska nog hämta upp min dator hos pappa =) Wiiiie, äntligen.



Hej svejs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0