8 Dagar över tiden.

Åttånde dagen idag och de är så många som tror att det ska hända något idag =)
Jag blir helt nervös. Åh ja vill inget hellre än att få ut den lilla bebisen nu.
Inatt så drömde både ja och lillfaster Hanna att det skulle bli en tjej.
Jag har drömt mycket om bebisen men aldrig könet, men inatt så såg ja klart och tydligt att de va en liten tjej.
Vi får ju veta de när som helst också, helt otroligt! :)
Passa på att säga grattis till Malin som fick en liten dotter, i vecka 37. Gissa om ja är avis nu..

Idag har vi varit ute i Sundbyholm, firat alla sommarbarn i familjen.
Åkte lite båt, spelade musik och så åkte folket vattenskidor och badring efter båten.
Jag vart riktigt imponerad av Per som åkte vattenskidor, började med två och slutade på ett ben, wow!
lillasyster Joanna va fotograf ikväll så kolla in hennes blogg, joannagallardo.blogg.se för lite bilder.
Min kamera är nerpackad och klar för ett besök på BB :)

Ha de bra alla läsare, håller tummarna på att de händer något i magen min nu..


Fick den här bilden igår på lillebror och Gay. Lite häftigt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0