Vecka 41

Vecka 41 hörrni, de trodde ja aldrig att ja skulle behöva gå in i.
Men bebisen behöver lite mer tid inne hos mammsen.
Vi har en tid hos BM på Måndag, va tror ni, har vi våran älskade bebis då? :)
Lilltuss kom ut nu! Mamma och Pappa står här med öppna armar och väntar på dej..
Här kommer lite bilder.


Äntligen har ja mitt Photoshop igen, tack älskade pappa för datorn.


Magen vecka 41


Magen vecka 41


Den här fina pekboken fick vi av mamma :) hihi.


Allt är i sin ordning, kom ut nu skruttis.

Kommentarer
Postat av: tellan

haha, snyggt photoshopat den första bilden ;)

2010-08-07 @ 01:10:54
Postat av: Paula

Hej. Hamnade på din sida när jag sökte efter Zumba vid graviditet! ser att du gått över tiden redan, uff tungt, hoppas det blir dax snart. Jag gick över tiden nästan två veckor med min dotter ( nu väntar jag nr 2 och är i v. 26)

Lycka till! Hälsn Paula (även jag Chilenare ;-) )

2010-08-07 @ 08:52:44
Postat av: svar

Haha, ja lite kul va de och få sitta ner och fiffla lite :)



Paula, har inte du någon blogg? :)

2010-08-07 @ 10:15:41
Postat av: Anonym

spännande det börjar bli :) hoppas du slipper gå över en till vecka. Men varför har du slingat håret orange? det var så vackert så där mörkt.

2010-08-07 @ 11:06:43
Postat av: svar

Ah så spännande nu så urs :) Orange är det inte, haha! kanske ser ut så på kortet. Jag kommer bli mörk igen inom en kort tid. De kommer ´bli hemma-färgning i fortsättning :)

2010-08-07 @ 20:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0