Avslappnande.

Sitter nu hemma hos mamma, ända ljuset här inne är från en  massa massa ljus överallt och relax musik på högsta volym.
Ahh, ja somnar! har jobbat mellan 11-20.15 i dag och vi har haft sjukt mycket att göra.
All rea är nu för 49:- 99:-
Fick in massa snygga vårjeans idag också, en modell kommer ja att slå till på må ni tro.
De är en loosfit modell lite oversize, snyggt slitna och en ljus denim färg,
dom kommer jag att bo i när magen växer.

Aptiten är på bättringsvägar, kött smakar inte som de ska men de går ner.
Idag har jag ätit som en häst känns de som, fast de har ja inte egentligen, bara lite mer än annars :)
Vikten oroar mej inte ett dugg, många som frågar om ja är rädd för att bli jätte stor, inte kunna gå ner allt efteråt, bristningar osv.
Jag kommer att äta de jag tycker är gott, vilket är mat. Jag är inte alls mycket för bakelser, godis och läsk.
Vanlig svensk husmanskost är de bästa som finns.
Får jag bristningar så är de så, då kan ja kolla på dom med ett leende :) ja byter gärna ett barn mot lite bristningar.
Inget att gå och fundera på ens tycker jag, de blir som de blir och lika gla är ja för det.

Inte länge kvar till den tredje månaden :) då kommer de att komma upp lite kort här i bloggen på magen.
Just nu syns de inte riktigt så ja väntar med kort tills de syns, vilket ja tror att de gör om 2 veckor =)

Nä, nu ska ´ja bege mej hemmåt till älsklingen, ja ska ta en dusch och sen sussa.
Ska upp och jobba mellan 9-19 i morgon, inga korta dagar.

Ha de bra, Elina och magen <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad sund du verkar:) Bra att du inte oroar dej för bristningar och dylikt. KRamar

2010-01-08 @ 10:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0