Jag har önskat mej.



En Bola :)

Det här vackra silverpläterade smycket innehåller en xylofon med en liten boll som när bäraren rör sig, studsar mot xylofonen och bolan ger ifrån sig ett milt klingande ljud. Från ca vecka 20 ska bebisen i magen kunna uppfatta ljudet och när den sen kommer ut i världen ska ljudet kunna ge lugn och trygghet åt babyn.

Åh det finns så många fina men jag fastnade för den här.
Dom finns på en massa sidor på internet, men ja ska kolla nere på stan till veckan om ja kan hitta en.
Mamma, Joanna och Kim har letat på Tuna men inte hittat, så ja ska också leta.

Jag mår annars bara bra, en sak som ja upptäckte här om dagen är att jag inte tål lukten av bacon.
Jag spydde och fick panik av lukten i lägenheten.

Idag har ja jobbat, pappa kom hit och vi har varit på ming palace och ätit kinamat. Smaskens!
Tack världens bästa pappa, älskar dej!

Nu ska ja krypa ner i soffan med hjärtat och Ruff :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

gravidsmycke25469831.htm?ca=1_3&w=3" rel="nofollow">http://www.blocket.se/stockholm/Lugnandegravidsmycke25469831.htm?ca=1_3&w=3



2010-01-18 @ 11:21:32
Postat av: Marion Eleonora

Bong. Hihi.

2010-01-18 @ 12:49:05
URL: http://www.marioneleonora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0