Nu funkar det.

Äntligen har jag fått till spotify, bättre sent än aldrig :)
Urs va trött jag är nu, men ja vägrar somna till.
 
Klev upp skapligt, åt lite gröt och ringde ett långt samtal till Christine, saknar henne så...
Sen tog jag tag i garderoben, de vart 6 stora kartonger med kläder, så nu ligger alla mina kläder i nya lägenheten.
Johan bär över garderoben nu, kanske skruvar upp den så ja kan få in alla kläder i den.
Jag va på jysk idag också och köpte gardinstänger, dom hade 40% på dom så de blev inte så tokigt dyrt.
Alla gardiner är på plats iaf, så himla skönt.
Vet inte riktigt va ja ska skriva, ögonlocken är på halva ögat och ja känner att ja bara skriver för att skriva. haha!

Nä, ja ska gå och göra massa starkt kaffe, sen flytta ännu mer.
Ha de bäst, kul med mycket komentarer :)

Här är en bild på mej från i Fredags




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0