Nytt år.

Bra uppdatering från min sida måste ja säga, inte.
Nyårsfirandet höll hus hos mamma, vi åt 4-rätters middag.
först,
avocadosoppa med vitlöksbröd sen
pilgrimsmusslor, räkor och stekta chilli med en citronpressad sallad sen
oxfilé med potatisgratäng och smörstekta grönsaker sen
exotisk fruktsallad med chokladfudge och grädde.
Vilken jäkla mat, och verkligen hur gott som helst :) Heja mamma!
Så mycket mat jag fick i mej den dagen har ja typ fått i mej på 3 veckor.

Annars då, illamåendet har inte släppt.
Matlusten är inte tillbaka men idag och i går åt jag faktiskt kött, de har inte gått innan.
Annars äter jag mest frukost välling och frukt, tröttheten finns inte än och hoppas den håller sej borta.
Tror de kan ha med allt mitt fruktätande att göra :)
Magen känns inte och syns inte, de ska va ytterst lite.
Längtar tills besöket hos mödravården, lite mer bekräftelse då.

Vi va och bokade en soffa i dag på underbara hem, den är så himla fin.
åttaplatsers i mörkgrå melerande, de är två divaner, en stor och en mindre.
Vi ska hämta den på Måndag och ställa in den i nya lägenheten :) åh va vi längtar..
Ska börja packa ihop oss så vi kan börja fixa lite i den nya.

Nä, vi ska dra oss ner mot stan nu, ska kolla på Avatar med Joanna morbror Nicke och hans tjej.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0