Snabba Cash.

Jises va trött jag är idag, samma igår.
Ja fick ett brev från våran barnmorska i fredags och jag bör äta järntabletter.
Hoppas att de kan vara orsaken till min trötthet, vill inte va trött.
Jag vill va pigg!
Fast och andra sidan så är vi mitt uppe i en flytt också, de tar på krafterna att
packa ner, flytta, packa upp.
packa ner, flytta, packa upp.

Vi är rätt trötta båda två, men på Fredag sover vi för första natten i nya fina lägenheten :)
Ni ska få se lite bilder.

I Fredags va vi brudar från Gina iväg på en avskedsfest för en tjej som ska flytta till Karlstad.
Lördags va vi bjudna på mat hos morbror, de vart god mat, 2 filmer och massa fruktsallad.
Idag ska vi till mamma och äta mat, pappa är här också, sen ska ja och Johan ner på stan och kolla på snabba cash.

Ne nu är maten klar. Ha de bra :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag äter järntabletter och är mycket piggare än innan så dom hjälper nog :)

2010-01-25 @ 09:29:51
URL: http://cemilsson.blogg.se/
Postat av: svar till Carro

Åh de låter ju kanon, håller tummarna för att jag blir pigg igen :)

2010-01-25 @ 16:19:38
Postat av: tellan

Ja, man kan ju verkligen undra hur man lyckas med något sådant, men tydligen så vare inte så svårt. haha. men jag mår bra som sagt ;)

2010-01-25 @ 21:48:20
URL: http://lillthelin.blogg.se/
Postat av: Fascinerad

Ganska modigt av dig att offentliggöra din graviditet så tidigt!

Men grattis ändå =)

2010-01-26 @ 11:56:27
Postat av: Svar till Fascinerad

Modigt? Man känner nog själv när man vill berätta.

Men tack.

2010-01-26 @ 21:50:31
Postat av: Anonym

Jag berättade med tidigt,är i v 18 nu (såg va nån hade kommentarat)..va svin trött,men ett tag sen gick det över..mår som vanligt nu..började äta järn nästan direkt jag blev gravid blev inte direkt piggare av dom..det är övergående=) stå ut! sov på..=) lycka till..

2010-01-27 @ 15:31:09
URL: http://pimppi.blogg.se/
Postat av: Fascinerad

Ja, naturligtvis gör man det, jag menade bara att riskerna är stora under tidig graviditet så därför tycker jag det va modigt att gå ut med det så tidigt.

Men allt verkar ju gå bra för er och det är huvudsaken:)

2010-01-29 @ 09:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0