1 dag över tiden.

Ja, som ni ser så har det gått en dag över tiden idag.
Allt känns väldigt overkligt, och de är jobbigt att inte veta när bebisen tänker komma.
Jag börjar bli väldigt otålig och får för mej att h*n inte tänker komma alls.
Ja vet ju innerst inne att ut kommer h*n, vilken minut/timme/dag som helst.
Men bara tanken på att kanske gå och vara gravid i 1-2 veckor till vill jag inte alls.
Hoppas att Lilltuss bara väntar in sina mostrar Maja och Caiza, dom kommer hem ikväll.

Inatt va den värsta natten hittills, jag sov nog en halvtimme åt gången.
Hade värk i benen så ja tog min första värktablett under den här graviditeten.
Mellan klockan 6-8 i morse låg jag och kollade på tv, gick verkligen inte att sova.

Urs nu låter ja som en riktig gnäll-tant. Men man är väldigt trött på att vara gravid när det har gått 40 veckor.
Vill ju börja det nya livet med bebisen utanför magen.

Ska ta en lång och kall dusch nu, ikväll blir det grillfest hos Mormor och "morfar", han fyller 63 år idag. GRATTIS!
Vi har kommit överens om att mormors man Stefan kommer att vara gammelmorfar till vårat barn.
Någon riktig morfar finns inte, en lång historia.

Ha det bra så får vi se om jag skriver i morgon eller om vi kanske ligger och föder :)
Jag röstar för att föda.
Visste du att BB står för barnbörd?


Kommentarer
Postat av: Elin

Förstår om du är less på att vänta, men snart så :)

Hoppas allt går bra :) Tänker på dig! :)

Skicka gärna sms till mig när du har fått ut den lilla, om du orkar :) 0768387139, om du inte har kvar de :) KRAMAR

2010-07-31 @ 16:29:16
URL: http://eelinnordqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0