Fixerat.

Hemma från barnmorskan och nu är lilltuss huvud fixerat :)
Så nu kan du få komma ut lilla underbara varelse.
Allt såg bra ut, vi följer kurvan precis som vi ska.
Nu har jag gått upp hela 18 kg, dom sista veckorna händer det inte mycket på vågen, vilket är bra för nu är jag inte smidig längre.

Jag tog mej ledigt idag, jag gav bort mitt arbetspass till Camilla.
Så jag har bara Lördag och Söndag kvar att jobba nu, känns väldigt skönt.
Idag ska jag bara ta det lugnt, det tar på krafterna att jobba i ett köpcentrum som är 34 grader varmt och ännu varmare ute.
Och idag är min flädersaft klar också, mumma.
Ne ha det bra, imorgon går vi in i vecka 38.

Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt att det börjar närma sej.

förut fick vi alltdi se din fina mage i inläggen, nu får vi aldrig se den någe mera.



lycka till er

2010-07-14 @ 10:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0