frukost och golf.



Mamma ringde och väckte mej i morse och frågade om vi skulle gå ut och äta frukost och sen åka och spela golf.
Yes, de gjorde vi. Jag , Joanna, Kim, Mamma och Mormor drog ner på stan och åt frukost/lunch på Waynes och sen åkte vi iväg och spelade minigolf, mamma vann den busen.
De va härligt och mysigt att göra något med familjen, vi jobbar ju alla olika hela tiden så de är inte lätt att få till så mycket allihopa.

Nu sitter ja och vilar mina fötter, dom är väldigt svullna för tillfället.
Så fort ja lägger dom lite högt så går det bort.

Ska strax göra en liten räksallad till mej och min sjukling, jag har smittat ner Johan :(
Min hosta är nästan borta, skönt.

Imorgon blir det Ikea med Mormor och Kim. Sköjit!



Magen vecka 12



Vecka 15



Vecka 19



Vecka 21



Vecka 26



Vecka 30



Vecka 34



Vecka 36



Och den sista bilden på magen vecka 38.
På Torsdag kommer en ny bild på magen vecka 39 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0