Magen vecka 39



Magen vecka 39.
Snart är vi föräldrar och det känns helt otroligt!
Blandade känslor, lite nervöst. Men det kommer bli så bra :)
Älsklingen kom precis hem med lite blöjor, nappar och en termometernapp.
Jag har bäddat i lilla vaggan idag också, och sytt klart alla tvättlappar.
Nästa helg kommer Maja, Caiza och Per hem. Vi får se om Lilltuss ligger kvar tills dess.
Igår natt hade jag fyra ganska kraftiga värkar, sen fick jag som mens ont i ryggen.
Då trodde ja att nu är det dags, men inte :)

Ha de bra, de har vi :)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Åh, vad spännande!!! Vi håller tummarna här att bebis kikar ut snart. Passa på att vila nu...!

2010-07-24 @ 09:40:24
URL: http://www.moasjodin.blogspot.com
Postat av: till Tessan

Aah nog är det spännande :) jag försöker vila och ta det lugnt men har svårt för att bara vara =)

Kraaam

2010-07-27 @ 15:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0