Mamma.

Grattis världens bästa mamma på din födelsedag, jag älskar dej!
kanske tittar lilltuss ut innan den här dagen är slut? :) ne, eller vem vet.

Kom på att jag glömde lägga ut bilder på magen nu vecka 38.



Nu är den stor, tung, full av bristningar som gör ont, utputande navel, aaa, de räcker nu :)
Jag har åkt på en riktig förkylning också, jösses va ja hostar och snorar.
Nu får du verkligen komma ut lilltuss, komsi komsi, vore väll kul om du och din mormor fyller år på samma dag.
De tycker ja låter jätte bra.

Jag har jobbat idag och jag jobbar i morgon, sista dagen!! Det ser jag fram emot..
Kommer ju sakna tjejerna men ja kommer gå förbi så ofta ja kan och hälsa på :)

Ikväll blir det bara lugnt, ja tänkte ta mej en lång och kall dusch, göra hårinpackning, peeling, måla naglarna, skrubba fötterna, ansiktsmask och äta gott framför tv:n.
Låter inte de skönt?
Måste berätta att igår så va vi ute med morbrors nya båt, de va så himla härligt!
Vi åkte en bra bit sen stannade vi på en klippa där vi grillade och åt massa gott och lyssnade på musik.
Jag och Johan vart förälskade i båten, vi sa de att i framtiden så är det hus vid sjön och en liten båt som gäller.
Vill man så går det! Vi vill :)

Här är några bilder från båtresan.









Kommentarer
Postat av: Lina

Åhh de är nära nu :D Du måste höra av dig när den lilla kommer ut. Hade bra och hälsa från mig! Kram!

2010-07-18 @ 20:03:27
URL: http://jonssonb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du ska vara stolt över din mage som du varit tidigare i din blogg, inte dölja helt plötsligt bara för bristningar. Fin blogg!

2010-07-19 @ 17:02:10
Postat av: Svar

Lina, Inte länge kvar alls, Du kommer få veta :)

Någon, Jag är stolt men väljer att inte visa upp den för "alla" längre. ok?

2010-07-27 @ 15:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0