Mys dag.

Det vart fika/frulle på Tingsgården idag med Marion och Becka, de är världens mysigaste och bästa vänner man kan ha.
Vi är så olika men ändå så lika =) Har alltid lika trevligt med dom. Så tack mina fina tjejer för en kalas dag.
Efter vi varit på Tingsgården så åkte vi och lämnade min mamma i Sundbyholm där vi även tog en glass och sen åkte vi på tuna.
Jag åkte och hämtade mamma nu ikväll också och det gjorde att ja missade livet på bb :(
Lite bitter över de, trodde ja kunde se de på webb-tv men inte. 'Suck....

Imorgon ska vi till Barnmorskan kl 8.00 spännande, hoppas de blir sista besöket.
Vi har en tid den 9 aug också men då hoppas vi på en bebis utanför magen :)

Jag mår iaf bra, sover nästan inget på nätterna men de stör mej inte så mycket för ja är inte tröttare för det.
Springer på toan typ 4-5 ggr per natt och dricker ett glas vatten efter varje besök.
Får hjärtklappningar varje gång ja rullar från ena sidan till den andra.
De låter inge vidare de här men de går jätte bra =)
Inga fler värkar, så ja hoppas allt kommer på samma gång och att de bara säger plopp.

Snart kommer mina små älsklingar hem! Som ja längtar... hela 3 veckor utan dom, men på Lördag är dom här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0