Vecka 36



Sitter här med en samarin i handen och känner hur lilltuss hickar i min "lilla" mage.
Det är bara 28 dagar kvar till beräknad förlossning och jag vet att jag har sagt det förut men tiden bara rusade förbi oss. det va lite små segt fram till vecka 20 men sen POOOFFF så är de snart dags.
Dom här sista veckorna kan nog bli lite långsamma, fast jag jobbar enda fram till en vecka innan beräknad tid så det går nog fort ändå :)
Jag ska verkligen ta vara av den här sista tiden och njuta av att ha lilltussen i magen.

Jag mår väldigt bra och har gjort det under hela graviditeten, de är väll den här halsbrännan men de är en baggis.
I Onsdags va vi hos BM igen och vi fick göra ett till Ultraljud, de va svårt att se men vi såg hjärtat och det slog på som det skulle, när jag låg där på rygg så kände ja hur ja nästan skulle svimma.
Jag klarar inte av att ligga helt plant, vart tok svettig och så började det flimmra för ögonen så att ja va tvungen att lägga mej på sidan och de vart bättre på en gång.
Mamma berättade att hon va precis likadan, så underförlossningen så måste ja nog halvsitta för att inte tuppa av.

Sjukhusväskan är packad, men inte helt klar.
Bebiskläderna är tvättade och vi är så gott som redo för att ta emot vårat lilla barn till stora vida världen.

Ha de bra, nu väntar solen en stund innan jobbet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Neej Elina varför har du blonderat dej ?

2010-07-02 @ 20:57:09
Postat av: svar till dej som inte ens kan skriva ditt namn.

Jag har inte blonderat mej jag har gjort slingor. För att jag vill kanske :)

2010-07-02 @ 21:39:09
Postat av: Amanda

Åh blir så glad att höra när det faktis finns dom som mår bra när dom är gravid :)Blir avundsjuk önska att jag oxå hade fått njuta av att vara gravid.. Hoppas att allt kommer att gå bra för dig :)Lycka till

2010-07-03 @ 01:45:47
URL: http://laamandus.blogg.se/
Postat av: malin å bebis!

åh vad fin du är Elina :) å så himla fin i håret!!

2010-07-05 @ 15:57:10
Postat av: svar

Tack snälla Amanda och Malin :)

2010-07-06 @ 11:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0