VECKA 40 IDAG!

Idag är det den stora dagen, iaf för det som är beräknat.
Sen vet vi ju inte om lilltuss vill vara kvar i magen i två veckor till?
Som jag känner mej nu så borde de ske inom ett fåtal dagar, jag har börjat bli öm i bäckenet och får lite ont i ryggen till och från, som mensvärk. Så Jag hoppas att inom 3 dagar så är vi föräldrar.
JAg sover ännu mindre på nätterna och önskar att jag hade en liten bebis att sitta och amma och vagga, jag sover ju ändå inte. Men när lilltuss är här så vill ja väll inget annat än sova en hel natt :)
Jag ser fram emot att ha många sömnlösa nätter, torka spyor, bajsblöjor och annat mysigt..
De hör ju till, sen är de ju olika från bebis till bebis.
Kanske lyckas vi lika bra med bebisen som med Ruff som ligger kvar i sängen och snarkar tills klockan 11.
Han vill inte gå ut innan dess :)

Barnmoskan ville träffa oss på Tisdag igen, får se om vi tänker föda innan =)
Hon sa iaf att jag inte skulle bli brydd (förvånad) om jag såg ett litet huvud där nere för de ligger så långt ner den kan. Åhhh =)
Måttet över magen hade minskat ganska mycket som ja förstod, men de va en ny Barnmorska den här gången också eftersom våran Linda är på semester. Så hon sa de att alla mäter olika men de är helt normalt att de sjunker. Jag känner att den har blivit mycket mindre, och huden är inte alls lika spänd, nästan lite slapp.
Ser ett års jobb framför mej för att stryka ut den igen :)

Jag mår bra, jag är så lycklig och en dag här framöver kommer jag bli den lyckligatse!!
Vi ska gå igenom mycket smärta, svett och tårar.
Och ja kan svära på att de kommer va sååå värt allt.




Kommentarer
Postat av: Norrbotten

Hej, följer din blogg! Den är jättemysig! Lycka till med födelnn. !

2010-07-30 @ 13:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0