Grattis mej 22 år

Det är ingen vanlig dag för det är min födelsedag, hurra hurra hurra!

Jag har jobbat till kl 5 sen vart det kalas hemma hos mormor på deras uteplats.
Mamma och Joanna hade gjort en super god smörgåstårta som Johan och Per dekorerade idag.

Pappsen och lillebror kom också, jag har fått massa pengar, fotostativ, smörgåstårta, sockerbit, paket från farmor i Chile hade pappa med sej också, farmor har stickat en mössa, tröja, byxa och jätte stor filt i vitt :) Så himla fint och ja blev verkligen super glad, inte varje dag man får paket från Chile.
Sen kommer det en försenad present från Joanna och kim.

Imorgon åker Johan upp till Jämtland, och de känns mindre kul. Jag blir så nojjig att de ska hända magen något när han inte är här. Men han kommer hem på Lördag till Kims student :)

Här kommer lite bilder från kalaset ikväll.


Fina pappa


tårtan


Caiza solar


mormor och morfar stefan.

Kommentarer
Postat av: Marion Eleonora

din pappa ser ut som patrik ekwall på tv4 :)

2010-06-16 @ 09:10:53
URL: http://www.marioneleonora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0