Magen vecka 33.

Går in i vecka 33 idag, jösses de är 7 veckor kvar. Vet ni hur fort dom kommer gå :)
Om de blir som beräknad vill säga, förut så hade ja en känsla av att ja skulle gå över tiden men nu känns det som att lilltuss kommer att komma ut tidigare. Vilket inte skulle va så fel :)
V.36 kommer vi att få göra ett till ultraljud, världens snällaste BM låter oss göra det igen.
Barnmorskan har flyttat upp på sjukhuset nu så det är dit vi går och då kan dom låna ultraljudsapparaten.
Jag har inte gått upp så mycket mer nu, ½ kg va det bara.
Jag trodde att ja hade gått upp mer eftersom ja fått bristningar på magen, men dom får man inte för att magen töjs utan det är av hormonerna. Hade ja ingen aning om, så de är inte så mycket att göra åt.
Lite ont är det faktisk, de svider och kliar lite på magen ibland men då får ja smörja så blir det bättre.
Kanske bättre att hormonerna sätter sina spår på magen än mellan mej och Johan :)

Sammandragningar har jag haft också en hel del dom 3 sista dagarna, igår va det så svårt att sova.
Magen va helt öm och stenhård från alla sammandragningar.
Så nu tränar livmodern för fullt :)

Här kommer lite bilder.






Mamma och pappa när jag låg i magen.


Här är jag 3 veckor gammal.


Jag, mamma, mormor och gammelmormor.
När lilltuss är ute blir det 5 generationer.


Jag och min farmor Angela.

Kommentarer
Postat av: Aamnda

Men vad ljus du var som barn.. Gulligt! :)

2010-06-14 @ 12:15:28
URL: http://laamandus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0